Wijzer naar de toekomst met de training Toekomstwijzer.

Stel…. u wilt graag de winstcijfers verbeteren en dit moet bereikt worden door nieuwe klanten te verwerven en nieuwe of verbeterde producten en diensten aan te bieden. Door ook het personeel te betrekken bij het nadenken over de nieuwe klanten en producten wordt draagvlak gecreëerd in de onderneming. Ook kunnen de medewerkers betrokken worden bij de uitwerking van deze ideeën. Het training-instrument “Toekomstwijzer” is hier uitermate geschikt voor.

Tijdens de sessie ontstaat zowel een visie en draagvlak.

De Toekomstwijzer is georganiseerd rond de vraag: waar staat het bedrijf over 3, 5 of 7 jaar op het gebied van bijvoorbeeld:

  • nieuwe producten;
  • nieuwe diensten
  • nieuwe klanten;
  • hoe samenwerken met derden/ met wie;
  • hoe wordt marketing en promotie georganiseerd en hoe kan het beter;
  • welke rol kan ict als hulpmiddel hierbij bieden.

In overleg met de ondernemer worden deze of andere invalshoeken gekozen. Elk van een taartpunt vertegenwoordigt een invalshoek (bijvoorbeeld samenwerkingen, ICT, diensten, producten)

Het trainings proces bestaat uit een aantal op één volgende fasen:

  1. Brainstormen/ inventariseren
  2. Rubriceren
  3. Prioriteren

Deze fasen resulteren in een toekomstvisie en planning.

  1. Bespreken van de resultaten/ evaluatie/ feedback
  2. Acties alloceren/verdelen
  3. Rapporteren
  4. Voortgangbewaking/monitoring

Dit instrument is onder anderen ingezet bij: Fysiotherapeuten, adviesbureau’s, retailbedrijven, architecten, bouwbedrijven, zorg-instellingen, zakelijke dienstverlening (financieel) verenigingen(sport) en stichtingen.

Maak een afspraak voor het doornemen van de mogelijkheden en uw wensen.
Stacks Image 9793
Wijzer naar de toekomst met de training Toekomstwijzer.

Stel…. u wilt graag de winstcijfers verbeteren en dit moet bereikt worden door nieuwe klanten te verwerven en nieuwe of verbeterde producten en diensten aan te bieden. Door ook het personeel te betrekken bij het nadenken over de nieuwe klanten en producten wordt draagvlak gecreëerd in de onderneming. Ook kunnen de medewerkers betrokken worden bij de uitwerking van deze ideeën. Het training-instrument “Toekomstwijzer” is hier uitermate geschikt voor.

Tijdens de sessie ontstaat zowel een visie en draagvlak.

De Toekomstwijzer is georganiseerd rond de vraag: waar staat het bedrijf over 3, 5 of 7 jaar op het gebied van bijvoorbeeld:

  • nieuwe producten;
  • nieuwe diensten
  • nieuwe klanten;
  • hoe samenwerken met derden/ met wie;
  • hoe wordt marketing en promotie georganiseerd en hoe kan het beter;
  • welke rol kan ict als hulpmiddel hierbij bieden.

In overleg met de ondernemer worden deze of andere invalshoeken gekozen. Elk van een taartpunt vertegenwoordigt een invalshoek (bijvoorbeeld samenwerkingen, ICT, diensten, producten)

Het trainings proces bestaat uit een aantal op één volgende fasen:

  1. Brainstormen/ inventariseren
  2. Rubriceren
  3. Prioriteren

Deze fasen resulteren in een toekomstvisie en planning.

  1. Bespreken van de resultaten/ evaluatie/ feedback
  2. Acties alloceren/verdelen
  3. Rapporteren
  4. Voortgangbewaking/monitoring

Dit instrument is onder anderen ingezet bij: Fysiotherapeuten, adviesbureau’s, retailbedrijven, architecten, bouwbedrijven, zorg-instellingen, zakelijke dienstverlening (financieel) verenigingen(sport) en stichtingen.

Maak een afspraak voor het doornemen van de mogelijkheden en uw wensen.

Laatste pagina update: 31 Oktober 2023

Voor ons is uw privacy belangrijk. Wij beveiligen automatisch alle communicatie en gebruiken uitsluitend cookies voor het verbeteren van de website.